צרו קשר  03-3736000

כתובת: רחוב סחרוב 5 ראשון לציון,  פייר קניג 3 ירושלים 

הבוט יחפש לכם דירה, ועל החוזה תחתמו באפליקציה

חתימה אלקטרונית על מסמכים, אפליקציות לשיווק ותדרוך אנשי המכירות לעבור לדיגיטל: אחרי שנים של דירות לדוגמה ומכירות פרונטליות, חברות הנדל”ן מתחילות לקפוץ קדימה

ערב הקורונה עמדה חברת אזורים להתחיל לשווק את פרויקט המגורים מומנט בבת ים, בשיתוף ארגון חבר. זו לא הפעם הראשונה שאזורים משווקת פרויקטים יחד עם חבר לעמיתי חבר, ובדרך כלל זה נעשה במסגרת מפגשי הסברה ולאחריהם ימי מכירות, שבהם העמיתים מגיעים ובוחרים את הדירות הרלוונטיות. אבל “לקראת הסגר השני הבנו שזה לא יקרה כמו שקרה עד עכשיו”, מספר גיל גורביץ, סמנכ”ל השיווק של אזורים. “היינו על סף ביטול המבצע. החלופה הייתה להעביר את זה לאונליין. אחרי הרבה התלבטויות ובידיעה שיש כאן סיכון גדול, כי אנחנו למעשה הראשונים שעושים תהליך כזה, התקבלה החלטה ללכת על האופציה הדיגיטלית”.

העבודה נעשתה בשני שלבים, הוא מספר: האחד – העברת כל ההסברה לאתר אינטרנט שמאפשר ללמוד על הפרויקט ועל הסביבה באמצעים ויזואליים, לרבות צילומי רחפנים. השלב השני היה העברת תהליך המכירה למוד דיגיטלי: “במצב רגיל”, אומר גורביץ, “רוכש בוחר את הדירה, חותם על מסמך, משאיר צ’ק וקובע מועד חתימה כדי לעשות את זה אונליין פיתחנו תוכנה שעושה את כל התהליך: חתימה אלקטרונית וסליקה של כרטיס אשראי”. לזה קדמה שיחת זום של 20 דקות, שבמהלכה הרוכשים בחרו את דירותיהם.
התוצאה הייתה מכירות של כ-480 דירות בהיקף של למעלה ממיליארד שקל, על פני יומיים. “ענף הנדל”ן”, אומר גורביץ, “שהוא ענף לואו טקי, עבר פה ברגע להייטק”.

 

לשיתוף