צרו קשר  03-3736000

כתובת: רחוב סחרוב 5 ראשון לציון,  פייר קניג 3 ירושלים 

כמה עולה ה”וייב של נגה ארז”? הנדל”ן שובר שיאים גם בהוצאות על פרסום

שינוי דרמטי לא רק בהוצאות אלא גם באופן הפרסום בתחום הנדל”ן. בקצרה: אזורים, שיכון ובינוי ודמרי בחוץ – נגה ארז, עידן עמדי ויעקב אטרקצ’י בפנים. או בעברית: כך מנצלים בענף את הביקוש ההיסטורי כדי למכור “ערכים” ששווים לא מעט כסף, בעיקר לקבלן

ההחלטה לקנות דירה היא ברוב המקרים ההחלטה הפיננסית החשובה ביותר בחיינו וכמו כל החלטה מכריעה, הרגש משחק בה תפקיד מרכזי. כאשר ברקע משבר הנדל”ן המאופיין בצריכה מואצת, כמעט היסטרית, של דירות – ענקיות מוצרי הצריכה שיכללו את הקמפיינים שלהן.

היקף הפרסום בתחום הנדל”ן על סוגיו השונים הסתכם בשנת 2021 בכ-127 מיליון שקל, כך על פי נתוני יפעת בקרת פרסום. התבוננות על תמהיל הפרסום של החברות מצביע על מהפכה באופי הפרסום. בשנים האחרונות התרגלנו לקמפיינים מכירתיים של נדל”ן מסוגים שונים, המסרים התבטאו בדרך כלל בגובה המקדמה, ההזדמנות שברכישה מוקדמת, או לחילופין התשואה וכמעט ולא נשאו אופי תדמיתי של הגופים המשווקים.
ואולם, מבדיקה שערכו במחלקת המחקר של יפעת בקרת פרסום התברר שפרסום בעל אופי תדמיתי עלה ב-38% ביחס ל-2020 וזאת על חשבון פרסום מכירתי.

לשיתוף